ponedjeljak, 25. srpnja 2016.

CRNAC BEZ JAJA S BANANAMA

Umirala sam od smijeha kada sam pravila ovaj kolač i od miline kada sam ga okusila.. božanstven je. Dobila sam ga od sestrične i bila pomalo skeptična, ali eto. Ponosno predstavljam svoju verziju (mjera – 1 šalica = 2 dl) SASTOJCI 1 šalica kiselog vrhnja 1 šalica mlijeka 1 šalica ulja (suncokretovo) 1 i pol smiksana banana 2 šalice pšenične krupice (grisa) 2 šalice šećera (najbolje smeđeg) 4 na vrh pune žlice kakaa 1 žličica mljevene kave (može i nescafe) 2 žličice sode bikarbone po želji , komadići banane i čokolade, esencija banane, rum, vanilin šećer kao dodaci… ČOKOLADNI UMAK 5 - 10 žlica mlijeka par kapi ulja 1 paketić vanilin šećera 10 dag fine tamne čokolade 5 žlica čokolade u prahu 5 dag maslaca PRIPREMA 1. Izmiksati bananu sa vrhnjem i mlijeko, dodati ulje i sve ostale sastojke. 2. Još jednom dobro izmiksati i izliti u manju, dublju tepsiju – namaštenu i obilno posipanu krušnim mrvicama.

3. Staviti u zagrijanu pećnicu na 190 stupnjeva, i pred kraj pečenja temperaturu pojačati na 210 stupnjeva. 4. Otopiti sve sastojke za preljev i topli preliti preko toplog kolača. 5. Ostaviti da se ohladi, narezati i poslužiti (ako se stigne ohladiti)! :) Na slici je kolač premazan sa 2 žlice džema od banana koji sam razradila s 4 žlice bijelog ruma, zatim prelila s čokoladnim umakom. Probajte, oduševit ćete se :) Slika Crnca s istopljenom mliječnom čokoladom (bez gorkog kakaa): Posluživanje Ja – očarana, opčinjena, oduševljena, zaljubljena u ovaj kolač! Definitivno favorit velike čokoholičarke! Kako se samo topi u ustima.. pliva u čokoladnom umaku.. milina. coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar