ponedjeljak, 5. rujna 2016.

IMAM 16 GODINA I VEĆO BLAM NISAM DOŽIVJELA, NISAM NI SANJALA DA SE

IMAM 16 GODINA I VEĆO BLAM NISAM DOŽIVJELA, NISAM NI SANJALA DA SE








  Imam 16 godina i većo blam nisam doživjela, nisam ni sanjala da se ovo može desiti. Sinoć sam dok kada sam mislila da svi spavaju pustila sebi film ta odrasele sa nekim baš obdarenim crncima i lagano uživala zamišljajući se u svakoj sceni. Baš sam se zapalila, skinula sve sa sebe i osjetila sam kako peškir postaje sve natopljeniji tečnošću koja izlazi iz mene. Baš u trenutku kada je krenuo vulkan, kada sam mislila da će srce da mi stene od uzbuđenja i kada više nisam vladala svojim tijelom na vrata sobe je ušao moj tata, ne znam zbog čega, jedino što je uspio izustiti je SINE TREBA MI… i vrata su se zatvorila. Cijeli dan ga izbjegavam, sreća bio je na poslu cijeli dan, a ostatak sam nekako uspjela da ga ne vidim. Ne znam kako ću preći preko ove sramote. Mislim da će da me prati cijeli život…

0 komentari:

Objavi komentar