četvrtak, 22. rujna 2016.

ISPOVEST – OSTALA SAM TRUDNA SA ROMOM SA KOJEG SAM BILA RADI SE*SA. U POČETKU JE BILO SVE SAVRŠENO….


ISPOVEST – OSTALA SAM TRUDNA SA ROMOM SA KOJEG SAM BILA RADI SE*SA. U POČETKU JE BILO SVE SAVRŠENO….








Ostala sam trudna sa romom sa kojeg sam bila radi se*sa. U početku je bilo sve savršeno ali nakon jedne svađe moj život se pretvorio u pakao. Otišao je za Nemačku bez trunke sažaljenja. Moji roditelji su me vodili na abortus ali srećom sam ušla u  3 mesec i doktor je rekao da to može samo sa mojim odobrenjem na šta sam želela da se ubijem a uteha mi je bila bebica koju ću roditi. Sinoć me je majka napala jer neće kako ona kaže da čuva kopile već hoće da otac šlaća alimentaciju. U meni se sve lomi i

kako njoj i bilo kome da objasnim da otac deteta neće ni da čuje za mene i bebu a kamoli da plaća alimentaciju. Još noćas sam počela stan da tražim pa makar ja gladovala bebi ništa neće faliti.

0 komentari:

Objavi komentar